هواداران فوتبالی

ساخت وبلاگ

نباید ایران را دستکم بگیریم

ماریو آندوجار و آگوستین اوریون دروازه‌بان ذخیره تیم ملی آرژانتین هستند که در آستانه بازی شنبه مقابل ایران به دیگر اعضای تیم سفارش کردند فوتبال ایران را دستکم نگیرید.
بسیاری تصور می‌کنند سرفیو رومرو دروازه‌بان اول آرژانتین در بازی مقابل ایران کار دشواری پیش‌رو ندارد اما آندوجار معتقد است دستکم گرفتن حریف حماقت محض است.
وی در ادامه گفت: بازیهای انجام شده از روز نخست تا کنون نشان می‌دهد به غیر از آلمان تقریبا باقی تیمها در یک سطح قرار دارند هرچند آرژانتین بخت نخست صعود از گروه ششم را دارد اما باید برتری خود نسبت به ایران را در زمین نشان دهیم نه اینکه فقط به نام بزرگ آرژانتین بسنده کنیم.
اوریون هم با تایید سخنان هم تیمی خود گفت:‌هر بازی شرایط سخت و دشواریهای خود را نشان داد بازی در برابر ایران هم از این قاعده مستثنی نیست.

هواداران فوتبالی...
ما را در سایت هواداران فوتبالی دنبال می کنید

برچسب : نباید ایران را دستکم بگیریم, نویسنده : علیرضا تک footbalii بازدید : 271 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393 ساعت: 21:46

اختلاف عقیده مربی تیم آرژانتین با مسی بر سر شیوه بازی

مربی تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت که سخنان ˈلیونل مسیˈ در مورد اینکه ترجیح می داد به شیوه ۴ - ۳ - ۳ بازی کند مطلب تازه ای نیست و او از این سخنان پس از پیروزی مقابل بوسنی ناراحت نشده است.

 

هواداران فوتبالی...
ما را در سایت هواداران فوتبالی دنبال می کنید

برچسب : اختلاف عقیده مربی تیم آرژانتین با مسی بر سر شیوه بازی, نویسنده : علیرضا تک footbalii بازدید : 281 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393 ساعت: 21:44

هدیه ایرانی ها به مسی

یک فرش ابریشمی ایرانی قرار است در بازی امشب ایران - آرژانتین که در ساعت 20:30 دقیقه شروع میشود به لیونل مسی هدیه شود که تصویر ان را در بالا میبینید!!!

هواداران فوتبالی...
ما را در سایت هواداران فوتبالی دنبال می کنید

برچسب : هدیه ایرانی ها به مسی, نویسنده : علیرضا تک footbalii بازدید : 273 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393 ساعت: 21:42

مسی: آرژانتین باید تهاجمی بازی کند

مهاجم تیم ملی آرژانتین در آستانه دیدار تیم ملی کشورش مقابل ایران گفت آنها بدون توجه به اینکه با چه تیمی بازی می‌کنند باید بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دهند.

 

هواداران فوتبالی...
ما را در سایت هواداران فوتبالی دنبال می کنید

برچسب : مسی, آرژانتین باید تهاجمی بازی کند, نویسنده : علیرضا تک footbalii بازدید : 263 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393 ساعت: 21:21

سایت فیفا دوباره از علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از مستعدترین

سایت فیفا دوباره از علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از مستعدترین بازیکنان جام جهانی نام برد.
به گزارش بیست چهارده ، سایت رسمی فیفا توجه مخاطبانش را به دیدن پنج بازیکن جوان در بازی های امشب جام جهانی جلب کرد که یکی از این نفرات علیرضا جهانبخش ، بازیکن تیم ملی ایران است.
سایت فیفا نوشت:" علیرضا جهانبخش ، بازیکن تیم ملی ایران امشب به دنبال زدن اولین گل ملی خود در جام جهانی برزیل خواهد بود."
چهار گزینه دیگر سعد کولاشیناچ ، از تیم بوسنی و هرزگوین ، ژولیان درکسلر و ماتیاس گینتر از آلمان و کنت اومرو از نیجریه هستند.

هواداران فوتبالی...
ما را در سایت هواداران فوتبالی دنبال می کنید

برچسب : سایت فیفا دوباره از علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از مستعدترین, نویسنده : علیرضا تک footbalii بازدید : 257 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393 ساعت: 21:17

صحبت های بسیار عجیب دل‌بوسکه پس از حذف اسپانیا

با وجود شکست 2 بر صفر تیم ملی اسپانیا برابر شیلی در چهارمین دیدار از گروه B‌ جام جهانی 2014 که دومین باخت متوالی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها بود و منجر به حذف این تیم شد، ویسنته دل‌بوسکه حاضر به انتقاد از عملکرد مردانش و عذرخواهی از هواداران اسپانیا نشد.دل‌بوسکه گفت:

هواداران فوتبالی...
ما را در سایت هواداران فوتبالی دنبال می کنید

برچسب : صحبت های بسیار عجیب دل‌بوسکه پس از حذف اسپانیا, نویسنده : علیرضا تک footbalii بازدید : 240 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393 ساعت: 21:09

توافق مسئولان اسپانیا با گواردیولا

پس از ناکامی وحشتناک تیم ملی اسپانیا در جام جهانی، مسئولان فدراسیون اسپانیا به فکر برکنار کردن دل بوسکه افتادند و از همین رو، با چند مربی مثل گواردیولا، خوزه مورینیو . الکس فرگوسن و یوپ هاینکس مذاکره کردند.
رئیس فدراسیون اسپانیا با مورینیو به توافق مالی نرسید و فرگوسن نیز از دنیای مربیگری خداحافظی کرده است ولی با بهترین گزینه یعنی گواریولا به توافق کامل رسید. قرار است فدراسیون فوتبال اسپانیا حدود 40 میلیون یورو به بایرن مونیخ غرامت پرداخت کند تا آنها راضی به این قرارداد شوند. این قراداد قرار است بعد از جام جهانی بسته شود.

هواداران فوتبالی...
ما را در سایت هواداران فوتبالی دنبال می کنید

برچسب : توافق مسئولان اسپانیا با گواردیولا, نویسنده : علیرضا تک footbalii بازدید : 236 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393 ساعت: 21:08

کاستا : با اسپانیا ادامه می دهم

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، دیگو کاستا امیدوار است تا همچنان در رقابت های آتی بخشی از ترکیب تیم ملی اسپانیا باشد. کاستا که جام جهانی نا امید کننده ای را پشت سر گذاشته این روزها انتقادات زیادی را تحمل می کند.



 

هواداران فوتبالی...
ما را در سایت هواداران فوتبالی دنبال می کنید

برچسب : کاستا , با اسپانیا ادامه می دهم, نویسنده : علیرضا تک footbalii بازدید : 239 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393 ساعت: 20:47

ترین های بازی ایران-آرژانتین

جوان‌ترين و باتجربه‌ترين بازيکن ديدار امشب ايران و آرژانتين از بازيکنان تيم ملي ايران هستند.
ديدار تيم هاي ملي ايران و آرژانتين از ساعت 20:30 امشب از مرحله دوم گروهي رقابت هاي جام جهاني 2014 برزيل و از گروه F رقابت ها برگزار مي شود.

عليرضا جهانبخش از ايران با 20 سال سن جوان ترين بازيکن اين ديدار محسوب مي شود، جواد نکونام با 141 بازي ملي باتجربه ترين و کامپانگرو از آرژاتين با 33 سال سن مسن ترين بازيکن اين ديدار به شمار مي روند.

هواداران فوتبالی...
ما را در سایت هواداران فوتبالی دنبال می کنید

برچسب : ترین های بازی ایران,آرژانتین, نویسنده : علیرضا تک footbalii بازدید : 275 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393 ساعت: 20:44

فورلان:” سوارز سطح بازی در رئال را دارد

مرجع خبری رئال مادرید : فورلان از پیوستن سوارز به رئال مادرید حمایت کرد و احتمال پیوستنش به رئال را رد نکرد.

مهاجم اروگوئه ای گفت :” سوارز در شرایط بدنی بسیار خوبی است و سطح لازم را برای بازی در تیمی نظیر رئال دارد . مهاجم بزرگی است.”

هواداران فوتبالی...
ما را در سایت هواداران فوتبالی دنبال می کنید

برچسب : فورلان,” سوارز سطح بازی در رئال را دارد, نویسنده : علیرضا تک footbalii بازدید : 238 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393 ساعت: 20:40

روبات لیونل مسی در تمرین تیم‌ ملی‌ ایران

کارلوس کی‌روش، سر‌مربی تیم ملی فوتبال ایران، روز گذشته، با حضور در کنفرانس خبری، با امیدواری از بازی امروز تیم‌ ملی‌ مقابل آرژانتین حرف زد و گفت:"اگر قرار باشد ریسک کنیم من همه شرط هایم را روی پیروزی ایران می بندم."

 

هواداران فوتبالی...
ما را در سایت هواداران فوتبالی دنبال می کنید

برچسب : روبات لیونل مسی در تمرین تیم‌ ملی‌ ایران, نویسنده : علیرضا تک footbalii بازدید : 278 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393 ساعت: 20:37

دومین پاتک به استقلال/ دومین ستاره استقلال به پیکان پیوست

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، ‏ بعد از جدایی مهدی رحمتی از استقلال و پیوستن این بازیکن به پیکان ساموئل هم مورد توجه منصور ابراهیم زاده قرار گرفت تا جایی که قرارداد این بازیکن از طریق ایمیل برای وی ارسال و در نهایت به امضا رسید.

پیکانی ها حالا بعد از جذب رحمتی و ساموئل از استقلال و نصرتی و دقیقی از تراکتورسازی خوب یارگیری کرده اند و احتمالا امروز نیز با میلاد نوری قرارداد خواهند بست.

هواداران فوتبالی...
ما را در سایت هواداران فوتبالی دنبال می کنید

برچسب : دومین پاتک به استقلال, دومین ستاره استقلال به پیکان پیوست, نویسنده : علیرضا تک footbalii بازدید : 267 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393 ساعت: 20:28

رسمی : مالکیت کامل برای ایزلا

یوونتوسی ها در فصل گذشته با پرداخت مبلغ 9.5 میلیون یورو نیمی از مالکیت مائوریسیو ایزلا بازیکن تیم اودینزه را به خدمت گرفتند تا در پایان فصل جاری وضعیت نیمی دیگر از مالکیت وی را مشخص کنند.

یوونتوسی ها امروز به صورت رسمی اعلام کردند که نیمی دیگر از مالکیت این بازیکن را نیز به مبلغ 4.5 میلیون یورو در اختیار گرفتند تا او به صورت تمام در اختیار یووه باشد.

قرارداد ین بازیکن با تیم یوونتوس تا سال 2017 میلادی اعتبار دارد ولی سرنوشت وی برای فصل آینده همچنان مشخص نیست.

گفتنی است یوونتوسی ها امروز با پرداخت مبلغ 1.5 میلیون یورو، نیمی دیگر از مالکیت پاسکواتو را نیز در اختیار گرفت.

هواداران فوتبالی...
ما را در سایت هواداران فوتبالی دنبال می کنید

برچسب : رسمی , مالکیت کامل برای ایزلا, نویسنده : علیرضا تک footbalii بازدید : 275 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393 ساعت: 12:26

نوبت تقابل با مسي و يارانش فرا رسيد

تيم‌ ملي ايران پس از کسب نتيجه تساوي بدون گل در اولين ديدار خود در جام بيستم مقابل نيجريه از گروه F در ادامه اين رقابت‌ها از ساعت 20:30 شنبه از مرحله دوم گروهي به مصاف تيم ملي آرژانتين مي‌رود.

 

هواداران فوتبالی...
ما را در سایت هواداران فوتبالی دنبال می کنید

برچسب : نوبت تقابل با مسي و يارانش فرا رسيد, نویسنده : علیرضا تک footbalii بازدید : 247 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393 ساعت: 12:25

هیگواین : 90 دقیقه سخت مقابل ایران خواهیم داشت

بازیکن تیم ملی آرژانتین گفت: مسابقه سختی مقابل ایران خواهیم داشت.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز هیگواین بازیکن تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: در شرایط فعلی و با توجه به رقابت‌های سختی که در جام جهانی داریم کسب موفقیت و پیروزی از اهمیت به سزایی برایمان برخوردار است.

هرچند که نحوه عملکرد بازیکنان هم در این مسابقات مهم است. به طور حتم ما بازی بسیار سختی را درمقابل ایرانی ها خواهیم داشت و 90 دقیقه باید با سختی در برابر این تیم تلاش کرده و قدرت خود را بکار گیریم.

هواداران فوتبالی...
ما را در سایت هواداران فوتبالی دنبال می کنید

برچسب : هیگواین , 90 دقیقه سخت مقابل ایران خواهیم داشت, نویسنده : علیرضا تک footbalii بازدید : 289 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393 ساعت: 12:23

حقیقی نیاید نیلسون استقلالی می شود

به گزارش قدس آنلاین، باتوجه به اینکه استقلال پس از جدایی رحمتی باید هرچه زودتردروازه بان جدید را به خدمت بگیرد درهمین راستا مذاکراتی با علیرضا حقیقی انجام شده تا این دروازه بان پس از جام جهاین آبی پوش شود اما چنانچه دروازه بان اول تیم ملی درجام جهانی به هردلیل با استقلال به توافق نرسد و یا باشگاهش درپرتغال اجازه جدایی ندهد آنگاه باشگاه استقلال به دنبال جذب نیلسون کوریا، دروازه بان سابق پرسپولیس خواهد افتاد. کوریا با پرسپولیس قرارداد نداردو استقلالی ها می توانند این دروازه بان را به خدمت بگیرند. جذب نیلسون جزوطرح های استقلال محسوب می شود.

هواداران فوتبالی...
ما را در سایت هواداران فوتبالی دنبال می کنید

برچسب : حقیقی نیاید نیلسون استقلالی می شود, نویسنده : علیرضا تک footbalii بازدید : 221 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393 ساعت: 12:22

دلیل اصلی جدایی رحمتی از استقلال؛ در رستوران قلعه‌نویی چه گذش

به گزارش نامه نیوز، جدایی مهدی رحمتی شوک بزرگی به استقلال وارد کرد تا جایی که مسئولان این باشگاه در حال مصاحبه هستند که رفتن رحمتی را مبلغی که از پیکان گرفته ربط دهند اما ماجرا چیز دیگری است.

 

هواداران فوتبالی...
ما را در سایت هواداران فوتبالی دنبال می کنید

برچسب : دلیل اصلی جدایی رحمتی از استقلال؛ در رستوران قلعه‌نویی چه گذش, نویسنده : علیرضا تک footbalii بازدید : 218 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393 ساعت: 12:21

بهانه‌ای برای نماندن در استقلال یا واقعیت تست پزشکی

ایمان مبعلی پیش از سفر به امارات از مسئولان باشگاه استقلال درخواست صدور رضایت‌نامه کرد. 
از گوشه و کنار شنیدم ایمان برای دادن تست پزشکی به دبی سفر کرده و یکی از تیم‌های اماراتی خواهان به خدمت گرفتن او شده‌اند. البته هنوز هیچ چیز قطعی نشده و هافبک استقلال پل‌های پشت سر خود را خراب نکرده و گفته هر زمان که به ایران باز گردد با آبی‌پوشان به توافق برسد قراردادش را تمدید می‌کند. 
البته معلوم نیست مبعلی اگر قصد بازگشت به استقلال را دارد چرا درخواست صدور رضایت‌نامه کرده است.

هواداران فوتبالی...
ما را در سایت هواداران فوتبالی دنبال می کنید

برچسب : بهانه‌ای برای نماندن در استقلال یا واقعیت تست پزشکی, نویسنده : علیرضا تک footbalii بازدید : 226 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393 ساعت: 12:19

خدیرا: آلمان برای موفقیت باید جوی مانند رئال داشته باشد

آلمانی ها در اولین دیدارشان در جام جهانی مقابل پرتغال با نتیجه 4-0 به پیروزی رسیدند و خدیرا رفتار آسیر اییارامندی، هم تیمی اش در رئال، را به عنوان نمادی از جو تیم رئال، که باید در تیم آلمان هم وجود داشته باشد، معرفی می کند.

 

هواداران فوتبالی...
ما را در سایت هواداران فوتبالی دنبال می کنید

برچسب : خدیرا, آلمان برای موفقیت باید جوی مانند رئال داشته باشد, نویسنده : علیرضا تک footbalii بازدید : 252 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393 ساعت: 12:18

مدافع پرتقال ادامه ی مسابقات جام جهانی را از دست داد

فابیو کونترائو مدافع تیم ملی فوتبال پرتغال به دلیل مصدومیت، حضور در ادامه مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ را از دست داد. این بازیکن رئال مادرید دوشنبه شب در جریان نیمه دوم باخت ۴ بر صفر پرتغال مقابل آلمان مصدوم شد و زمین را ترک کرد.فدراسیون فوتبال پرتغال اکنون با اعلام خبر مصدومیت وی افزوده است: در این بازی روی پاتریسیو دروازه بان و هیوگو آلمیدا نیز دچار آسیب دیدگی شدند اما می توانند در ادامه مسابقات جام جهانی حضور داشته باشند.کونترائو در این باره گفت: خیلی ناراحتم چون هر بازیکنی دلش می خواهد در جام جهانی حضور داشته باشد. حالا که دیگر نمی توانم به تیم ملی کمک کنم باید برای مسابقات پیش از فصل رئال مادرید آماده شوم.این بازیکن ۲۶ ساله برای دومین بار بود که حضور در مسابقات جام جهانی را تجربه می کرد.تیم ملی فوتبال پرتغال در گروه G جام جهانی با تیم های آلمان، غنا و آمریکا همگروه است.

هواداران فوتبالی...
ما را در سایت هواداران فوتبالی دنبال می کنید

برچسب : مدافع پرتقال ادامه ی مسابقات جام جهانی را از دست داد, نویسنده : علیرضا تک footbalii بازدید : 227 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1393 ساعت: 12:17